Fir e bessert Versteesdemech am Verkéier : En zousätzleche Volet fir den theoreteschen a praktesche Permis (Fürerschäin), wat dem Ëmgang mat Cyclisten am Verkéier ugeet. - Pétitions
Fir e bessert Versteesdemech am Verkéier : En zousätzleche Volet fir den theoreteschen a praktesche Permis (Fürerschäin), wat dem Ëmgang mat Cyclisten am Verkéier ugeet.
Pétition publique n°3431
Pétitionnaire : Camille Muller
Objet de la pétition
De But vun dëser Petitioun ass de Versteesdemech vum zukünftegen Autofuerer fir de Cyclist ze fërderen. Dofir soll de Permis mat engem theoreteschen a prakteschen (fakultativ bei noweisbar physescher Behënnerung) Volet iwwert Cyclisten am Verkéier ergänzt ginn. Et soll falsch Klischeeën a Virurteeler verhënneren.
Motivation de la pétition
De But vun dëser Petitioun ass de Versteesdemech vum zukünftegen Autofuerer fir de Cyclist ze fërderen. Dofir soll de Permis mat engem theoreteschen a prakteschen (fakultativ bei noweisbar physescher Behënnerung) Volet iwwert Cyclisten am Verkéier ergänzt ginn. Niewent verkéierstechneschen Elementer (Ofstand, déi technesch Spezifizitéiten vun de verschiddenen Vëloszorten am Verkéier. a.s.w.) sollen och falsch Klischeeën a Virurteeler verhënnert ginn. Beispiller: - Firwat fiert de Cyclist net ëmmer ganz riets? Gullien déi erausstinn oder eng Kaul an der Strooss maachen, kënnen de Grond sinn, oder en Objet deen en Autofuerer weder gesäit, nach spiert. - Firwat fuere Cyclisten net ëmmer op der Velospist? Wien am Alldag Vëlo fiert huet op senger Vëlospist keng Epicerie, keng Apdikt, kee Bistrot, ... an e wunnt net niewent der Vëlospist. All Cyclist ass anescht. Den Transport vu Kanner fuerdert en anert Fuerverhalen, genau sou wéi den Transport vu méi schwéiere Wueren an engem Cargobike. Pedelecfuerer gi beim ufueren ënnerschätzt, sou dass zemools bei roude Luuchten déi eng oder aner geféierlech Situatioun entstoe kann.
Collecte des signatures enregistrées
Après analyse de l’ensemble des signatures enregistrées, 43 signatures sont valides.
Signatures validées
43 / 4 500
Informations clés
Seuil non atteint
Date de dépôt
29/10/2024
Ouverture de la collecte de signatures
13/12/2024
Informations complémentaires
Historique de la pétition
Signataires de la pétition
12/03/2025
Demande concernant la poursuite de l'instruction de la pétition reclassée en pétition ordinaire
12/03/2025
Le seuil des 4500 signatures n'est pas atteint pour la pétition publique n°3431, le 12-03-2025 - Nombre de signatures après validation: 43
12/03/2025
Signatures électroniques validées: 43
24/01/2025
La période de signature de la pétition publique n°3431 est clôturée, le 24-01-2025 - Nombre de signatures électroniques avant validation: 43
13/12/2024
La pétition publique n°3431 est ouverte à signature, le 13-12-2024
12/12/2024
Déclaration de recevabilité
12/12/2024
La pétition publique n°3431 est déclarée recevable par la Commission des Pétitions, le 12-12-2024
11/12/2024
La Commission des Pétitions a donné un avis favorable au sujet de la pétition publique n°3431, le 11-12-2024
29/10/2024
La pétition publique n°3431 est déposée, le 29-10-2024