Einfach n°754

Petitionnär/in: Christiane Dr Zügel-Jung

Wahlmöglichkeit der Unterrichts- und Prüfungssprache im Sekundarunterricht (F,D,)

Zil vun der Petitioun

Da viele Schüler Probleme haben, sich in Haupt- und Nebenfächern in einer Fremdsprache auszudrücken und damit schlechtere Noten erhalten, als es dem Wissensstand angemessen wäre, sollte den Schülern im Sekundarunterricht eine Wahlmöglichkeit gegeben werden, Deutsch oder Französisch als ... méi

Motivatioun vun der Petitioun

Im Luxemburger Sekundarunterricht ist zunächst Deutsch und anschliessend Französisch die Unterrichts- und Prüfungssprache. Dies bedeutet, dass sich die Schüler in der Regel in einer Fremdsprache ausdrücken müssen und somit oft einen schlechteren Notendurchschnitt haben. Es sollte möglich ... méi

Dës Petitioun huet net de Seuil vu 4.500 Ënnerschrëften erreecht. No Récksprooch mam Petitionär, gouf d'ëffentlech Petitioun an eng einfach Petitioun ëmgewandelt. Ëffentlech Petitioun uweisen.

Petitioun deelen

D’Etappe vun dëser Petitioun

Icon process
11.10.2017

Deklaratioun vun der Cloture

29.09.2017

D'einfach Petitioun Nr. 754 ass den 29-09-2017 ofgeschloss ginn

Motivatioun vun der Cloture: Suite à la prise de position gouvernementale

20.07.2017

Eng Stellungnam iwwert d'einfach Petitioun Nr. 754 ass disponibel, den 20-07-2017

Minister(en): Monsieur Claude Meisch, Ministre de l'Education nationale, de l'Enfance et de la Jeunesse

11.05.2017

Eng Stellungsnam ass den 11-05-2017 iwwert d'einfach Petitioun Nr. 754 ugefrot ginn

Minister(en): Monsieur Claude Meisch, Ministre de l'Education nationale, de l'Enfance et de la Jeunesse

Demande de prise de position au Ministre de l'Education nationale, de l'Enfance et de la Jeunesse et transmission au pétitionnaire Demande de prise de position au Ministre de l'Education nationale, de l'Enfance et de la Jeunesse et transmission au pétitionnaire
03.05.2017

Ëmklasséierung vun der ëffentlecher Petitioun Nr. 754, déi de Seuil vun 4500 Ënnerschrëften net erreecht huet, an eng ordinär Petitioun den 03-05-2017