Ëffentlech n°1220

Petitionnär/in: Olivier Caisou-Rousseau

Continuité du service public ferroviaire

Zil vun der Petitioun

Créer une obligation juridique claire et inconditionnelle pour le CFL d'assumer la responsabilité d'acheminer les voyageurs par d'autres moyens de transport en cas d'interruption du trafic ferroviaire.

Motivatioun vun der Petitioun

Le vendredi soir 8 février 2018, le train de 18 :20 depuis la gare de Pafendal-Kiirchberg vers Ettelbruck et Gouvy ne put aller au-delà de Kautenbach à cause d’un train tombé en panne sur une section à voie unique entre Kautenbach et Wilwerwiltz. Que des problèmes techniques puissent provoquer un tel incident, chacun peut le comprendre. En revanche, ce que personne ne peut comprendre et qui sape la politique environnementale du gouvernement, c’est la réaction du CFL sur place à ce moment-là. Le contrôleur reçut l’instruction de demander aux passagers de contacter leur famille pour que celle-ci vienne les chercher car il n’y aurait plus de trains vers Troisvierges et pas non plus d’autobus de substitution. Grandes ont été la stupéfaction puis la colère de voyageurs ainsi laissés en déshérence. Une telle réaction ne doit plus se reproduire. Le CFL doit communiquer différemment et avoir la responsabilité juridique d'assurer la continuité du service public de transport par tout moyen. Il en va de la crédibilité de la politique de transport public du pays.

Dës Petitioun huet net de Seuil vu 4.500 Ënnerschrëften erreecht. No Récksprooch mam Petitionär, gouf d'ëffentlech Petitioun an eng einfach Petitioun ëmgewandelt. Einfach Petitioun uweisen.
ofgelaf  17.04.2019
224 /4.500
5%
gesammelt Ënnerschrëften

D’Etappe vun dëser Petitioun

Icon process
04.06.2019

Ëmklasséierung vun der ëffentlecher Petitioun, déi de Seuil vun 4500 Ënnerschrëften net erreecht huet, an déi ordinär Petitioun Nr. 1220 den 04-06-2019

03.05.2019

Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun

30.04.2019

Déi ëffentlech Petitioun Nr. 1220 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 30-04-2019 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 224

30.04.2019

Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 224

17.04.2019

Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 1220 z'ënnerschreiwen ass den 17-04-2019 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 224

06.03.2019

Déi ëffentlech Petitioun Nr. 1220 ka vum 06-03-2019 un ënnerschriwwe ginn

06.03.2019

Deklaratioun vun der Recevabilitéit

01.03.2019

D'ëffentlech Petitioun Nr. 1220 gouf den 01-03-2019 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.

Recevabilitéit: recevabel

Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 06-03-2019 um 0h00

Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 17-04-2019 um 23h59

28.02.2019

Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 28-02-2019 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 1220 ass positiv

Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv

12.02.2019

D'ëffentlech Petitioun Nr. 1220 gouf den 12-02-2019 deposéiert.

Titel vun der Petitioun: Continuité du service public ferroviaire

Zil vun der Petitioun: Créer une obligation juridique claire et inconditionnelle pour le CFL d'assumer la responsabilité d'acheminer les voyageurs par d'autres moyens de transport en cas d'interruption du trafic ferroviaire.

Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Le vendredi soir 8 février 2018, le train de 18 :20 depuis la gare de Pafendal-Kiirchberg vers Ettelbruck et Gouvy ne put aller au-delà de Kautenbach à cause d’un train tombé en panne sur une section à voie unique entre Kautenbach et Wilwerwiltz.

 

Que des problèmes techniques puissent provoquer un tel incident, chacun peut le comprendre.

 

En revanche, ce que personne ne peut comprendre et qui sape la politique environnementale du gouvernement, c’est la réaction du CFL sur place à ce moment-là.

 

Le contrôleur reçut l’instruction de demander aux passagers de contacter leur famille pour que celle-ci vienne les chercher car il n’y aurait plus de trains vers Troisvierges et pas non plus d’autobus de substitution.

 

Grandes ont été la stupéfaction puis la colère de voyageurs ainsi laissés en déshérence.

 

Une telle réaction ne doit plus se reproduire. Le CFL doit communiquer différemment et avoir la responsabilité juridique d'assurer la continuité du service public de transport par tout moyen. Il en va de la crédibilité de la politique de transport public du pays.