Abolition de la chasse type battue / Cette pétition a pour but de faire réagir face à ce type de chasse qui est une torture envers les animaux chassés. - D’Petitiounen
Abolition de la chasse type battue / Cette pétition a pour but de faire réagir face à ce type de chasse qui est une torture envers les animaux chassés.
Ëffentlech Petitioun Nr.2519
Petitionär: Cyril Perrichon
Objet vun der Petitioun
Cette pétition a pour but de faire réagir face à ce type de chasse qui est une torture envers les animaux chassés. Fatigué un animal à l'extrême puis le tuer est une torture et ne laisse aucune chance à l'animal. De plus ce type de chasse et dangereuse pour les promeneurs en forêt car ils doivent faire face à une meute de chien dressé pour exténué un animal et hyper excité. Et puis de quel droit ces chasseurs se permette de privatiser une forêt pour leur hobby sanglant. La forêt non privatisée est un domaine publique donc tout le monde a le droit de s'y promener sans courir le moindre danger. La chasse dite Battue n'est pas une chasse ou l'homme est face à l'animal mais une course poursuite qui finit souvent avec la mort de l'animal poursuivi sans lui laisser aucune chance. Selon moi il faut abolir ce type de chasse barbare.
Motivatioun vun der Petitioun
Le bien-être animalier et la sécurité des promeneurs en forêt.
Ëffentlechen Debat
Wichteg Informatiounen
Petitioun, déi Theema vun engem ëffentlechen Debat ass
Dag, un deem d’Petitioun agereecht gouf
03/11/2022
Ouverture vun der Ënnerschrëftesammlung
18/11/2022
Zousätzlech Informatiounen
Den Historique vun der Petitioun
Signatairë vun der Petitioun
14/06/2023
En ëffentlechen Debat an der Kommissioun war den 14-06-2023 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 2519
18/01/2023
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 2519 huet den 18-01-2023 de Seuil vu 4500 Ënnerschrëften erreecht
18/01/2023
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 5044
30/12/2022
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 2519 z'ënnerschreiwen ass den 30-12-2022 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 5097
18/11/2022
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 2519 ka vum 18-11-2022 un ënnerschriwwe ginn
18/11/2022
Deklaratioun vun der Recevabilitéit
17/11/2022
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2519 gouf den 17-11-2022 vun der Petitiounskommissioun als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 18-11-2022 um 0h00 Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 29-12-2022 um 23h59
16/11/2022
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 16-11-2022 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 2519 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
03/11/2022
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2519 gouf den 03-11-2022 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Abolition de la chasse type battue / Cette pétition a pour but de faire réagir face à ce type de chasse qui est une torture envers les animaux chassés. Zil vun der Petitioun: Cette pétition a pour but de faire réagir face à ce type de chasse qui est une torture envers les animaux chassés. Fatigué un animal à l'extrême puis le tuer est une torture et ne laisse aucune chance à l'animal. De plus ce type de chasse et dangereuse pour les promeneurs en forêt car ils doivent faire face à une meute de chien dressé pour exténué un animal et hyper excité. Et puis de quel droit ces chasseurs se permette de privatiser une forêt pour leur hobby sanglant. La forêt non privatisée est un domaine publique donc tout le monde a le droit de s'y promener sans courir le moindre danger. La chasse dite Battue n'est pas une chasse ou l'homme est face à l'animal mais une course poursuite qui finit souvent avec la mort de l'animal poursuivi sans lui laisser aucune chance. Selon moi il faut abolir ce type de chasse barbare. Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Le bien-être animalier et la sécurité des promeneurs en forêt.
D’Sammele vun Ënnerschrëften ass eriwwer
No der Analys vun de gesammelten Ënnerschrëfte si(nn) 5044 vun den Ënnerschrëfte valabel.
Validéiert Ënnerschrëften
5 044 / 4 500
