Ordinary n°1933

Petitioner: Luis Soares

Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7

Purpose of the petition

Gudde Moien, Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn. Problem : de Stau all Moies op der A7 Léisungs-Virschlag: 1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7. D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt ... more

Share petition

The steps of this petition

Icon process
23.05.2022

Closing statement

Déclaration de clôture Déclaration de clôture
18.05.2022

The ordinary petition n°1933 is closed on 18-05-2022

Reason for closure: Prise de position gouvernementale restée sans suite

11.03.2022

Transmission of the government's position paper to the petitioner

Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire
19.01.2022

A position statement regarding the ordinary petition n°1933 is available on 19-01-2022

Minister(s) : Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics

Prise de position gouvernementale Prise de position gouvernementale
20.07.2021

A position statement is requested on the ordinary petition n°1933, on 20-07-2021

Minister(s) : Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics

Demande de prise de position avec information au pétitionnaire Demande de prise de position avec information au pétitionnaire
13.07.2021

The ordinary petition n°1933 is declared admissible by the Committee on Petitions, on 13-07-2021

Admissibility: admissible

05.07.2021

The petition ordinary n°1933 is submitted the 05-07-2021

Title of the petition: Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7

Aim of the petition: Gudde Moien,

 

Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn.

 

Problem : de Stau all Moies op der A7

 

Léisungs-Virschlag:

 

1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7.

 

D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt Lorentweiler eraus an direkt op den P+R. Keen Zäitverloscht.

 

2. Direkt Buslinn fir : (Mierscher Gare) - Rond-Point Lorentzweiler - d’Gare routière Luxexpo (Tram) all 6-10 Minuten

 

1 Bus = 50 Autoe manner déi am Tunnel stinn.

Bus kéint op der A7 och Standspuer benotzen.

Öffentlechen Transport méi attraktiv a méi schnell wéi den Auto bedeit dass méi Leit emklannen op den öffentlechen Transport.

 

3. Deplacement vun der Gare vu Luerentzweiler bei den P+R an den Agank vun der Localitéit (manner Nuisancen fir d’Awunner)

Kompletten Pôle d’échange Lorentzweiler bauen.

Exclusiv fir Schnellzuch Lorentzweiler bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an „Gare centrale“ de Luxembourg.

= méi Kapazitéit op der Streck = méi Schnellzich méiglech

Finanzement duerch d’Bebauen vum aktuellen Areal vun der Lorentzweiler Gare. Mix Wunnungen Commerce am Zentrum vun der Localitéit a manner Verkéier an Autoen a Pollutioun

 

4. Bau vun enger Trams Linn lanscht enger Velospiste op der N7. (Well kee Bummelzuch méi fiert mee just Schnellzich fir méi attraktiv ze sinn a méi Kapazitéit op der Zuchlinn ze hunn)

 

Trams Linn vum P+R Lorentzweiler bis den Arrêt Pfaffenthal „Halte CFL“. Lift erop bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an Funiculaire erop bis op de Kirchbierg (Ubannung Tram Uelzechtdall – Stater Tram).

05.07.2021

Filing