Ëffentlech n°3292

Petitionnär/in: Andrea D'Amore

Abschaffung des Notensystems in Gymnasien

Zil vun der Petitioun

Das Ziel dieser Petition, die das Notensystem abschaffen möchte, wäre es, die Bildungsinstitutionen zu ermutigen, alternative Bewertungsmethoden zu erforschen und umzusetzen, die das Lernen fördern und den Schülern helfen, ihr volles Potenzial zu entfalten. Es könnte auch dazu beitragen, das ... méi

Motivatioun vun der Petitioun

Einige Beweggründe, das Notensystem abzuschaffen, könnten dazu beitragen, den Fokus auf das eigentliche Lernen zu lenken, anstatt auf die Noten. Dadurch könnten Schüler motivierter sein, sich wirklich mit den Themen auseinanderzusetzen, anstatt nur auf gute Noten hinzuarbeiten. Zudem könnte ... méi

19
Deeg bleiwen
20 /4.500
0%
gesammelt Ënnerschrëften

Petitioun deelen

Wgl. confirméiert, datt Dir eng national Identifikatiounsnummer hutt.
Gitt wgl. Äre Virnumm an
Gitt wgl. Ären Nonumm an

Mir verifizéieren Är Ënnerschrëft am Nationalen Register vun de physesche Persounen. Duerfir gitt wgl. Ären Numm un wéi et op Ärer Matriculekaart steet. Gitt wgl. och Äre Gebuertsdatum korrekt un.

Fir Äert Gebuertsjoer am Kalenner auszewielen, klickt wgl. op d'Joereszuel fir d'Sélectiounslëscht opzemaachen.

Gitt wgl. Är national Identifikatiounsnummer an.
Gitt wgl. Är Stroossennumm an
Gitt wgl. Är Hausnummer an
Gitt wgl. Är Postleitzuel an
Gitt wgl. Är Uertschaft an
Gitt wgl. Äre Gebuertsdag an - Dir musst minimum 15 Joer al sinn
Gitt wgl. Äre Gebuertsuert un
Gitt wgl. Är E-mailadress an
Déi zwou E-mailadress mussen identesch sinn.

Am Prinzip ginn Ären Numm, Virnumm a Wunnuert an der Lëscht vun den Ënneschrëften um Internetsite vun der Chamber net publizéiert.

Wgl. bestätegen
Wgl. bestätegen
CAPTCHA image for SPAM prevention If you can't read the word, click here.
Dat wat Dir agin hutt, ass net korrekt. Versicht et nach emol.

D’Etappe vun dëser Petitioun

Icon process
13.09.2024

Déi ëffentlech Petitioun Nr. 3292 ka vum 13-09-2024 un ënnerschriwwe ginn

12.09.2024

Deklaratioun vun der Recevabilitéit

12.09.2024

D'ëffentlech Petitioun Nr. 3292 gouf den 12-09-2024 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.

Recevabilitéit: recevabel

Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 13-09-2024 um 0h00

Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 24-10-2024 um 23h59

11.09.2024

Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 11-09-2024 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 3292 ass positiv

Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv

26.07.2024

D'ëffentlech Petitioun Nr. 3292 gouf den 26-07-2024 deposéiert.

Titel vun der Petitioun: Abschaffung des Notensystems in Gymnasien

Zil vun der Petitioun: Das Ziel dieser Petition, die das Notensystem abschaffen möchte, wäre es, die Bildungsinstitutionen zu ermutigen, alternative Bewertungsmethoden zu erforschen und umzusetzen, die das Lernen fördern und den Schülern helfen, ihr volles Potenzial zu entfalten. Es könnte auch dazu beitragen, das Bewusstsein für die möglichen negativen Auswirkungen von Noten auf die Lernenden zu schärfen und eine Diskussion über die Verbesserung des Bildungssystems anzuregen. Außerdem könnte es die intrinsische Motivation fördern, da Schüler aus echtem Interesse lernen würden, anstatt nur auf Noten zu fokussieren. Eine Petition für diese Veränderung könnte dazu beitragen, das Bildungssystem positiv zu beeinflussen und die Lernumgebung für alle zu verbessern.

Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Einige Beweggründe, das Notensystem abzuschaffen, könnten dazu beitragen, den Fokus auf das eigentliche Lernen zu lenken, anstatt auf die Noten. Dadurch könnten Schüler motivierter sein, sich wirklich mit den Themen auseinanderzusetzen, anstatt nur auf gute Noten hinzuarbeiten. Zudem könnte es den Druck auf die Schüler verringern und eine positivere Lernumgebung schaffen, in der der individuelle Fortschritt und die persönliche Entwicklung im Vordergrund stehen. Einige Schule wie z.B. das Lycée Ermesinde in Mersch verwenden bereits alternative Bewertungsmethoden, da Schüler auf ihren Prüfungen keine Noten bekommen wie im traditionellen Schulsystem, sondern einen positiven und negativen Feedback auf ihre Prüfung bekommen, somit können Schüler wissen, was sie bereits gut können und was sie das nächste Mal verbessern können.