Ëffentlech n°3013

Petitionnär/in: Leo Spiridigliozzi

Zusätzlicher Feiertag auch für Schulen wegen das Übereinanderschneiden von Christihimmelfahrt und Europatag (9 Mai)

Zil vun der Petitioun

Christihimmelfahrt als auch der Europatag sind nationale, für jeden geltende Feiertage. Das Überlappen der beiden Feiertage aber resultiert darin dass die Schüler und Schülerinnen als auch die Lehrkräfte einen Feiertag weniger als gewöhnlich haben. Um diese Ungleichheit zu kompensieren, soll ... méi

Motivatioun vun der Petitioun

Diese Problematik wurde schon in der Chamber behandelt, hierbei wurde allerdings die Schulgemeinschaft ausgeschlossen. Diese Lücke zu füllen und das Recht auf ein Feiertag für Schüler, ist das Ziel dieser Petition und dies ist wie man zuvor bewiesen hat machbar.

9
Deeg bleiwen
133 /4.500
3%
gesammelt Ënnerschrëften

Petitioun deelen

Wgl. confirméiert, datt Dir eng lëtzbuergesch Matriculenummer hutt.
Gitt wgl. Äre Virnumm an
Gitt wgl. Ären Nonumm an

Mir verifizéieren Är Ënnerschrëft am Nationalen Register vun de physesche Persounen. Duerfir gitt wgl. Ären Numm un wéi et op Ärer Matriculekaart steet. Gitt wgl. och Äre Gebuertsdatum korrekt un.

Fir Äert Gebuertsjoer am Kalenner auszewielen, klickt wgl. op d'Joereszuel fir d'Sélectiounslëscht opzemaachen.

Gitt wgl. Är Stroossennumm an
Gitt wgl. Är Hausnummer an
Gitt wgl. Är Postleitzuel an
Gitt wgl. Är Uertschaft an
Gitt wgl. Äre Gebuertsdag an - Dir musst minimum 15 Joer al sinn
Gitt wgl. Äre Gebuertsuert un
Gitt wgl. Är E-mailadress an
Déi zwou E-mailadress mussen identesch sinn.

Am Prinzip ginn Ären Numm, Virnumm a Wunnuert an der Lëscht vun den Ënneschrëften um Internetsite vun der Chamber net publizéiert.

Wgl. bestätegen
Wgl. bestätegen
CAPTCHA image for SPAM prevention If you can't read the word, click here.
Dat wat Dir agin hutt, ass net korrekt. Versicht et nach emol.

D’Etappe vun dëser Petitioun

Icon process
26.01.2024

Déi ëffentlech Petitioun Nr. 3013 ka vum 26-01-2024 un ënnerschriwwe ginn

25.01.2024

Deklaratioun vun der Recevabilitéit

25.01.2024

D'ëffentlech Petitioun Nr. 3013 gouf den 25-01-2024 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.

Recevabilitéit: recevabel

Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 26-01-2024 um 0h00

Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 07-03-2024 um 23h59

24.01.2024

Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 24-01-2024 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 3013 ass positiv

Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv

16.01.2024

D'ëffentlech Petitioun Nr. 3013 gouf den 16-01-2024 deposéiert.

Titel vun der Petitioun: Zusätzlicher Feiertag auch für Schulen wegen das Übereinanderschneiden von Christihimmelfahrt und Europatag (9 Mai)

Zil vun der Petitioun: Christihimmelfahrt als auch der Europatag sind nationale, für jeden geltende Feiertage. Das Überlappen der beiden Feiertage aber resultiert darin dass die Schüler und Schülerinnen als auch die Lehrkräfte einen Feiertag weniger als gewöhnlich haben. Um diese Ungleichheit zu kompensieren, soll ein zusätzlicher Feiertag auch für Schulen eingeführt werden. Dieser Tag können die Schüler dann zum lernen, ruhen u.s.w ausnutzen.

Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Diese Problematik wurde schon in der Chamber behandelt, hierbei wurde allerdings die Schulgemeinschaft ausgeschlossen. Diese Lücke zu füllen und das Recht auf ein Feiertag für Schüler, ist das Ziel dieser Petition und dies ist wie man zuvor bewiesen hat machbar.